Vacature Administratieve Ondersteuning HR

Administratieve Ondersteuning HR in Gouda

Administratieve Ondersteuning HR

Omgeving Gouda

Gepubliceerd: 19 minuten geleden

Functieomschrijving
Voor de gemeente Krimpenerwaard is JS Consultancy op zoek naar een Administratieve Ondersteuning HR. Dit betreft een functie voor 32-36 uur, per z.s.m. voor een periode van 6 maanden.
Als Administratieve Ondersteuning binnen team HR zul je onder andere de volgende taken uitvoeren:
* Plannen van Opleidingen: Coördineren en organiseren van opleidingen voor medewerkers;
* Boeken van Vergaderruimtes: Zorgen voor adequate vergaderfaciliteiten en -ruimtes;
* Versturen van Deelnemerslijsten: Beheren en distribueren van lijsten met deelnemers aan diverse evenementen;
* Versturen Insightlinks: Ondersteunen bij het verspreiden van belangrijke informatie via digitale platforms;* Organiseren en Plannen van Introductiedagen en Eed en Belofte: Coördineren van belangrijke evenementen voor nieuwe medewerkers;
* Agendabeheer Teammanager: Ondersteunen bij het efficiënt beheren van de agenda van de
Teammanager;
* Bijhouden van Verschillende Mailboxen: Beheren en organiseren van diverse e-mailaccounts binnen het
team;
* Assisteren Personeelsadministratie: Ondersteunen bij diverse taken binnen de personeelsadministratie.
* Ondersteunen Bedrijfsarts'desk': Assisteren bij de coördinatie en administratie rondom bedrijfsgezondheid.
* Ondersteunen Inhuurdesk: Helpen bij het beheer en coördinatie van externe inhuur.** Overige Voorkomende Administratieve Werkzaamheden: Uitvoeren van diverse administratieve taken ter ondersteuning van het team. Functie-eisen
* Je beschikt over mbo+/hbo werk- en denkniveau;
* Je hebt ervaring in administratieve ondersteuning. Dit is een pre;
* Je hebt uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail;
* Je bent communicatief vaardig en in staat om effectief samen te werken;
* Je hebt een proactieve houding en hands-on mentaliteit;
* Je hebt kennis van personeels- en organisatieprocessen. Dit is een pluspunt. Arbeidsvoorwaarden
Dit betreft een tijdelijke functie, per z.s.m. voor 6 maanden. De gewenste inzet is 32-36 uur per week. Wij kunnen je inzetten op basis van een ZZP-constructie (uurtarief in overleg), of op basis van detachering (in loondienst bij JS Consultancy, inschaling conform CAO opdrachtgever).
Naast een persoonlijke benadering vanuit JS Consultancy en een leuke groep collega's horen bij een detacheringsconstructie in een dienstverband bij JS Consultancy goede arbeidsvoorwaarden. Hierbij kan je denken aan:
* Salariëring ingeschaald conform CAO opdrachtgever, afhankelijk van jouw opleiding en ervaring en op basis van 36 uur in de week;* Aanvullende opleidingen en trainingen op gebied van inhoudelijke kennis, vaardigheden en competenties, passend bij jouw ambities;
* Intervisie, coaching en periodieke kennissessies over actuele thema's in het werkveld;
* Toegang tot een landelijk netwerk van interim professionals in het publieke domein;
* Laptop en een telefoon (die je ook privé mag gebruiken);
* Reiskostenvergoeding, NS Businesskaart of afhankelijk van je reistijd de mogelijkheid tot een leaseauto!)).
Wil je als ZZP'er aan de slag? Naast de persoonlijke benadering en een groot netwerk als preferred supplier binnen het publieke domein, bieden we de volgende voordelen aan:
* Snelle en makkelijke facturatie, middels Reversed Billing en standaard de betaling binnen 30 dagen na invoering uren;
* We verzorgen de volledige administratie en we zorgen ervoor dat je maar 1x alle gegevens moet aanleveren (VOG e.d.);* Onze juridische afdeling houdt alle wet- en regelgeving rondom ZZP-ers nauw in de gaten en kan daarover indien gewenst ook informeren.
JS Consultancy is de carrièrepartner van professionals en managers voor de publieke zaak. Bij ons werk je aan jezelf én aan oplossingen voor de belangrijkste uitdagingen in onze samenleving. Maatschappelijk resultaat. Samen met jou maken we het waar. Sollicitatieprocedure
Enthousiast geworden? Deze procedure heeft een korte looptijd, daarom ontvangen we graag vóór 12-12-2023 je cv en korte motivatie via onderstaande sollicitatiebutton. (Graag het cv in WORD bestand aanleveren.))

Functie:hr administratieve ondersteuning
Startdatum:06-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Freelance
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met JS Consultancy via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Waddinxveenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de waddinxveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Waddinxveen
  2. Administratieve Ondersteuning HR JS Consultancy 06-12-2023

Bekijk ook andere vacatures