Vacature Administratief Projectmedewerker

Administratief Projectmedewerker in Gouda

Administratief projectmedewerker, Gouda (20-32 uur)

Werk jij graag samen met mensen in een dynamische, afwisselende functie, ben jij nauwkeurig en ben jij je collega's graag een stapje voor? Dan ben jij de spin in het web die wij zoeken!

Wat ga je bij ons doen ?

Als administratief projectmedewerker ondersteun je de projectleiding in Gouda. Je verricht administratieve, secretariële en ondersteunende werkzaamheden. Je houdt je onder ander bezig met de volgende werkzaamheden:

  • invoeren van project- en klantgegevens in ons projectmanagementsysteem;
  • status bewaking van projecten en delen van bestanden via de diverse SharePoint sites en Teams kanalen;
  • opvragen en verwerken van opdrachtbevestigingen/inkooporders in het projectmanagementsysteem;
  • opstellen concept-verkoopfacturen;
  • plannen van overleggen met de diverse projectteams en managen van de gezamenlijke mailbox;
  • regelen van toegang van (buitendienst)medewerkers tot de onderzoekslocatie;
  • overige voorkomende projectmatige ondersteunende werkzaamheden.

Wat bieden wij jou ?

Ortageo is een organisatie met een informele en gezellige werksfeer. Bij ons wordt saamhorigheid erg op prijs gesteld. Bij Ortageo werken is in teamverband werken in een open bedrijfscultuur. Daarnaast bieden wij jou het volgende:

  • een gedegen inwerktraject en een fijne werkplek;
  • een passend salaris op basis van kennis en ervaring;
  • naast je 25 verlofdagen 8 extra ADV dagen per jaar (naar rato);
  • een informele werksfeer.

De standplaats voor deze functie is onze vestiging in Gouda.

De juiste kandidaat:

Heeft een afgeronde MBO-opleiding en/of HBO-denkniveau in een administratieve of secretariële richting. Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie is een pré. Verder verwachten wij van jou:

  • een planmatige, flexibele, klant- en resultaatgerichte manier van werken en loyaal aan je collega's;
  • kennis en ervaring met MS Office programma's (SharePoint, Teams, Word, Excel, Outlook);
  • sterk in het aanbrengen van structuur;
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Over Ortageo

Wij zijn een technisch ingenieursbureau met ruim zestig medewerkers verdeeld over vier vestigingen. Onze specialismen zijn bodemonderzoek, geohydrologie, saneringsbegeleiding, geotechniek en asbestinventarisatie. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op Over Ortageo of werkenbijortageo.nl .

Solliciteer

Zie jij jezelf al werken binnen ons team met leuke collega's en een gezellige werksfeer? Dan zijn wij op zoek naar jou. Mail je CV en motivatiebrief naar of bel voor nadere informatie met .

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.

Jouw reactie

Ben je enthousiast geworden over deze vacature? Reageer dan direct via onderstaande button!

Specialismen



Functie:administratief projectmedewerker
Startdatum:14-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:20 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met ORTAGEO Noordoost via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Waddinxveenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de waddinxveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Waddinxveen
  2. Administratief Projectmedewerker ORTAGEO Noordoost 14-02-2024

Bekijk ook andere vacatures