Vacature Teamleider Operations

Teamleider Operations in Bleiswijk

Nederlands

Nederland Wijzig

Nederlands

Denemarken

Finland

Duitsland

Global

Verenigd Koninkrijk

Noorwegen

Zweden

(Senior) Teamleider Operations - warehouse, Bleiswijk

Maak impact als

Bleiswijk

Supply Chain & Logistiek

> 10 jaar, 2 - 5 jaar, 5 - 10 jaar

Vast, Fulltime

Hbo, Mbo

0 uur

Ben jij iemand die het overzicht goed kan bewaren en met het hypermoderne logistieke proces in ons mooie fulfillment center aan de slag wilt? Ben jij een echte teamplayer en vind jij het leuk om het fysiek uitvoeren van processen te combineren met het verbeteren van processen? Dan ben jij de Teamleider waar wij naar op zoek zijn!

Solliciteer direct

(Senior) Teamleider Operations - warehouse, Bleiswijk

Bleiswijk

Vast, Fulltime

Supply Chain & Logistiek

Hbo, Mbo

> 10 jaar, 2 - 5 jaar, 5 - 10 jaar

0 uur

Wat ga je doen?

Als Teamleider Operations ben je samen met 5 collega Teamleiders eindverantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van 150 vaste medewerkers en 50 uitzendkrachten.
Je geeft direct leiding aan ongeveer 25 medewerkers en begeleidt hen in o.a. HR-gerelateerde zaken. Daarnaast zorg je voor de operationele afstemming met interne afdelingen, zoals Operations Support, Klantcontact en Kwaliteit.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van onze medewerkers en zorgt er dagelijks voor dat al onze klanten volgens planning hun orders ontvangen;
  • Je zorgt ervoor dat de medewerkers de belangrijkste KPI's op het gebied van veiligheid, kwaliteit, doorloopsnelheid en kosten behalen;
  • Je voert verschillende gesprekken met de medewerkers uit jouw team, zoals een eindejaargesprek, ontwikkelingsgesprek, beoordelingsgesprek, verzuimgesprek en situationeel gesprek;
  • Je draagt bij aan de medewerkerstevredenheid door o.a. te luisteren naar de medewerker, en oprechte aandacht en waardering te tonen voor zijn of haar werkzaamheden;
  • Je zorgt voor een veilige werkomgeving, en bewaakt en borgt het naleven van procedures en richtlijnen aangaande orde en netheid. Je weet hoe je de medewerkers op de juiste wijze hierop aan moet spreken;
  • Dagelijks faciliteer je de stand-up met procescoaches om het proces en de workload goed op elkaar af te stemmen;
  • Je initieert verbetervoorstellen en helpt met implementatie daarvan;
  • Je stimuleert de samenwerking tussen logistieke afdelingen om samen het maximale eruit te halen.

De werktijden zijn wisselend in deze functie:
06.00 - 14.30 uur
14.30 - 23.00 uur

Wat breng je mee?

  • Je hebt een mbo 4+ of hbo denk- en werkniveau;
  • Je hebt een aantal jaar ervaring in een leidinggevende functie, bij voorkeur binnen een logistieke omgeving;
  • Wij zoeken voor deze functie iemand met een 'stevige persoonlijkheid', een belangstellende, mensgerichte en oplossingsgerichte houding;
  • Heb je al LEAN ervaring, dan is dit zeker welkom;
  • Je kunt overzicht bewaren en bent stressbestendig;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands;
  • Kennis van computersystemen en MS Office;
  • Eigen vervoer om de mogelijkheid te hebben om rond 05.45u op locatie aanwezig te zijn;
  • Je bent bereid om wisselend in een ochtend- en een avondshift te werken.

Wat mag je van ons verwachten?
Naast een uitdagende baan binnen een enthousiast team investeren we graag in jouw ontwikkeling via op maat training en on-the-job coaching. Daarnaast hebben we een Mediq Academy met een uitgebreid aanbod aan diverse trainingen (online en op locatie). Onze cultuur wordt gevormd door collega's die een sterke passie hebben voor de zorg binnen een informele en commerciele setting, en onze employee engagement kenmerkt zich door een sterke bevlogenheid en betrokkenheid bij ons bedrijf. Doordat ons bedrijf groeit en volop in beweging is, betekent dit dat er ook volop kansen zijn voor verdere doorgroei binnen de organisatie.

  • Salaris volgens de cao Mediq (schaal 7 of 8) tussen de € 2.530,- tot € 4.468,- bruto o.b.v. 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Hierbovenop ontvang je een onregelmatigheidstoeslag van +10%;
  • Deze uitdagende en afwisselende functie is voor 36 of 40 uur per week, waarbij een fulltime dienstverband de voorkeur heeft;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per km, t/m max 50 enkele reis;
  • Laptop + mobiele telefoon;
  • Vakantiegeld van 8% in april en een extra jaarlijkse uitkering van maximum 7,5%, afhankelijk van individuele prestaties en doelstellingen;
  • 25,5 vakantiedagen per jaar o.b.v. een dienstverband van 40 uur (met mogelijkheid om bij te kopen);
  • Persoonlijke groei, inzicht en regie over je eigen ontwikkeling;
  • Een divers team met enthousiaste collega's die een klantgerichte zorg vooropstellen.

Wij leren jou graag kennen!
Spreekt deze vacature jou aan en denk je dat jij je thuis gaat voelen in ons team en bij onze organisatie?

We vertellen je graag meer over deze opening!



Functie:teamleider operations
Startdatum:27-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2530 – 4468
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Mediq via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Waddinxveenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de waddinxveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures waddinxveen
  2. Teamleider Operations Mediq 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures