Vacature Coach

Coach in Zoetermeer

Coach

Nederland, Zuid-Holland, Zoetermeer

Coach

Krijg jij energie van het zien groeien van medewerkers door jouw coaching en begeleiding? Wij zijn op zoek naar een proactieve Coach die niet bang is om te confronteren en te spiegelen. Als gesprekscoach ben je een expert in het herkennen en waar nodig veranderen van gedragspatronen binnen de klantcontactwereld. Je stimuleert het inzetten en ontwikkelen van vaardigheden, zodat medewerkers optimaal kunnen presteren en kunnen groeien.

Je wordt ingezet voor verschillende opdrachtgevers en werkt nauw samen met de teamleider. Je ondersteunt de operationeel manager en teamleider, zowel gevraagd als ongevraagd, bij het behalen van organisatiedoelen.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Gesprekken analyseren: Terugluisteren van klantgesprekken en het geven van gerichte feedback op gesprekstechnieken en gedragspatronen.
  • Coaching: Begeleiden van medewerkers door middel van coachtrajecten, bestaande uit 8 coachgesprekken, met een duidelijke start en einddoel.
  • Workshops en trainingen: Ontwikkelen en geven van workshops en trainingen om de gespreksvaardigheden te verbeteren.
  • Samenwerking : Nauw samenwerken met teamleiders, trainers en kwaliteitsadviseurs om een geïntegreerde aanpak te waarborgen.
  • Advisering: Proactief advies geven aan teamleiders over verbeterpunten in vaardigheden en gedrag van medewerkers.
  • Procesverbetering: Signaleren van trends en mogelijke procesverbeteringen binnen teams en deze vertalen naar strategisch advies voor het managementteam.
  • Rapportage: Het documenteren van coachingresultaten en feedback om de voortgang en effectiviteit van de coaching te waarborgen.

Door op de juiste manier te activeren en te boeien, zorg je ervoor dat medewerkers met meer vertrouwen en inhoud hun werk kunnen doen. Je levert op deze manier een belangrijke bijdrage aan de gestelde doelen, zoals klanttevredenheid, gesprekskwaliteit en afhandeltijd. Je creëert een veilige en vertrouwde omgeving waarin medewerkers kunnen groeien en ruimte krijgen om te leren en te falen.

Wat bieden wij jou:


  • Een marktconform salaris, afhankelijk is van jouw opleidingsniveau en ervaring (met een range van €3.000,- tot €3.500,-);
  • Een flexibele functie als Coach voor 32 tot 40 uur per week. Je kan vanuit huis werken, maar bent bereid 1 keer per week in Zoetermeer te werken en naar andere locaties (Apeldoorn/Leeuwarden) te reizen mocht dat nodig zijn;
  • 26 vakantiedagen en daar bovenop nog 8,33% vakantiegeld;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract. Dit geeft een stukje zekerheid vanuit ons, omdat wij jou graag bij ons willen hebben voor de langere termijn;
  • Collectiviteitskorting op verzekeringen bij verschillende Achmea labels;
  • Om een gezonde balans tussen werk en privé te behouden, kennen wij flexibele werktijden en flexibele werkplekken. Zo is er ook de mogelijkheid om vanuit huis te werken, waarbij jij een thuiswerkvergoeding krijgt;
  • Veel ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden. Denk hierbij aan de mogelijkheid om een specialist te worden in bepaalde onderdelen binnen jouw vakgebied;
  • Reiskostenvergoeding wanneer jij naar kantoor komt;
  • Een goede pensioensregeling die jij vanaf dag 1 opbouwt! En daarnaast nog heel veel leuke extraatjes! Zo hebben wij een mooi vitaliteitsprogramma genaamd 'Lekker Bezig'. Hier vertellen we je graag meer over.

Wat breng je mee?

  • 3 jaar ervaring met coachende werkzaamheden binnen de klantcontactsector;
  • Je hebt aantoonbaar hbo werk- en denkniveau;
  • Je bent een Coach die echt verbinding maakt en die met je enthousiasme en energieke houding collega's weet te motiveren;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Waar kom je te werken?

KCD (Klant Contact Diensten) is een dochteronderneming van Achmea, met haar labels Centraal Beheer, FBTO, Interpolis en Zilveren Kruis. Voor deze labels verzorgt KCD het Klantcontact. Concreet betekent dit dat wij jaarlijks honderden Klantenservice Medewerkers begeleiden, ondersteunen en opleiden om de consument te helpen met vragen over verzekeringen. Alhoewel bij KCD het Achmea-DNA door onze aderen stroomt, voelen wij ons trots op onze eigen identiteit. We helpen elkaar, en natuurlijk hebben we een gezonde dosis humor!
Als Coach bij KCD kom je terecht in het nieuwe Learning & Development team. Jij draagt bij aan de ambitie om de kern te worden voor ontwikkeling binnen de organisatie. Pionieren en omgaan met ongebaande paden, binnen een nieuwe afdeling geeft jou energie.

Enthousiast?
Solliciteer dan nu met een motivatie en cv op de functie van Coach bij KCD. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Een Talenten Motivatie Analyse kan onderdeel uitmaken van de procedure.



Functie:coach
Startdatum:22-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Klant Contact Diensten via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Waddinxveenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de waddinxveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures waddinxveen
  2. Coach Klant Contact Diensten 22-05-2024

Bekijk ook andere vacatures