Vacature Assistent Controller

Assistent Controller in Gouda

Assistent Controller

32 - 40 uur per week

Assistent Controller

32 - 40 uur per week

Ben jij een expert op het gebied van financiën en ben je goed in het creëren en houden van overzicht? Voor ons team zijn wij op zoek naar een Assistent Controller. Wij zijn van mening dat een goed opgezette en overzichtelijke financiële administratie van groot belang is. Niet alleen om aan onze wettelijke verplichtingen te voldoen, maar ook voor een efficiënte en professionele bedrijfsvoering. Je werkt samen met je financiële collega, maar ook direct met je collega's van logistiek, verkoop en inkoop. Je ondersteunt hen bij alles wat met geld, financiële administratie en regelgeving te maken heeft.

We zijn op zoek naar een georganiseerde en detailgerichte persoon om de rol van assistent-controller te vervullen. Deze functie is geschikt voor iemand die bijvoorbeeld een tweede of derde stap wil maken, zich verder wil ontwikkelen en wil meegroeien met een succesvol bedrijf.

Wat ga je doen?

Naast dagelijkse werkzaamheden bestaat er volop ruimte om verbetertrajecten uit te voeren en ervoor te zorgen dat we als organisatie continue in control blijven. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Betrokken bij maken van begrotingen, management rapportages en ad-hoc analyses;
  • Betrokken bij het afronden van periodecijfers en het opmaken van jaarrekeningen;
  • Opzetten van analyses op omzetstromen en verkoopformules;
  • Uitvoeren van controle op en verwerking van binnenkomende goederen (inclusief verwerking van prijs- en hoeveelheidsverschillen) en de bijbehorende inkoopfacturen;
  • Controle op (voor-)financiering van de productie;
  • Beheren van financiële transacties op het gebied van banken, debiteuren en crediteuren.
  • Administratieve verwerking van consignatieverkopen en contact onderhouden met alle betrokken partijen;
  • Voorbereiden van BTW en ICP aangiften;
  • Bewaken van veranderende wet- en regelgeving zodat wij voldoen aan alle standaarden;
  • Eerste aanspreekpunt voor onze klanten en leveranciers met betrekking tot hun financieel georiënteerde vragen.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een enthousiaste en zelfstandige collega die onderdeel wil uitmaken van een team met een gezond verantwoordelijkheidsgevoel. Het is voor ons een vanzelfsprekendheid dat je cijfermatig goed onderlegd bent en je werkzaamheden accuraat uitvoert. Je hebt ruime kennis van boekhoudkunde en financiële administraties en je wilt je expertise inzetten in een organisatie waar vakmanschap en professionaliteit hoog in het vaandel staan.

Daarnaast herken jij jezelf volledig in het onderstaande:

  • Je bent in het bezit van een MBO 4 of HBO diploma in een financieel economische richting;
  • Je hebt kennis/ervaring ERP systemen (bij voorkeur ervaring met Navision/Business Central);
  • Je beschikt over gevorderde Excel vaardigheden;
  • Je hebt een goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Als laatste, maar zeker niet minder belangrijk: je hebt passie voor je vak!

Wat bieden wij?

Je komt te werken in een hardwerkend, jong, ambitieus en collegiaal team. Dagelijks zet iedereen zijn specifieke expertise in om het merk Blackstone sterker te maken. Wij houden van een informele, no-nonsense manier van werken: resultaat telt, maar vooral ook respect voor elkaar en een goede sfeer.

Wij bieden een marktconform salaris met mooie secundaire arbeidsvoorwaarden. Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden als dat gewenst is (uiteraard wel in overleg met het team, omdat wij de persoonlijke band met collega's belangrijk vinden). Last but nog least: geregeld een paar nieuwe Blackstones!

Wie zijn wij?

Het merk Blackstone is opgericht in 1992. Ons verhaal begon met de introductie van de beroemde workerboots. De premium kwaliteit van de workerboots blijft een van onze belangrijkste merkwaarden. In de loop der jaren is de Blackstone collectie uitgebreid met verschillende soorten modellen. Boots, sneakers en veterschoenen voor heren, dames en kids. De collectie behoudt zich altijd tot onze basis en merkwaarde: stoer en stijlvol met tijdloze designs, zonder concessies te doen aan de perfecte fit. Merkbeleving staat hoog in het vaandel bij het team van gedreven vakmensen dat de schoenen ontwerpt, produceert en verkoopt.

Interesse?

Word jij onze nieuwe collega? Stuur je CV en motivatiebrief naar t.a.v. (Manager Finance & Operations). Wij hanteren voor deze vacature geen einddatum. Wanneer wij de geschikte collega hebben gevonden, zullen wij de vacature sluiten.

Open applications

Open applications are always welcome. Please send your resume and motivation to .



Functie:assistent controller
Startdatum:23-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Blackstone via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Waddinxveenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de waddinxveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Waddinxveen
  2. Assistent Controller Blackstone 23-11-2023

Bekijk ook andere vacatures