Vacature Administratief Medewerker Serviceteam

Administratief Medewerker Serviceteam in Gouda

Administratief medewerker Serviceteam

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Woningborg Verzekeren, een toonaangevende en stabiele organisatie met meer dan 40 jaar ervaring, zoekt een nieuwe collega om ons Serviceteam te versterken. Lees snel verder en ontdek hoe jij een essentiële rol kunt spelen in het waarborgen van de kwaliteit van (nieuw)bouwprojecten in Nederland!

Over ons

Bij Woningborg Verzekeren draait alles om Betrokkenheid, Betrouwbaarheid & Bekwaamheid. Al ruim 40 jaar zijn wij marktleider in het beschermen van kopers tegen faillissementen van bouwondernemingen. Met onze drie complementaire ondernemingen waarborgen we niet alleen tijdens de bouw maar ook na oplevering. We zijn trots op onze bijdrage aan de bouw van meer dan 1,1 miljoen woningen met een Woningborg-certificaat in Nederland.

Jouw rol

Als administratief medewerker Serviceteam ben je, als eerste telefonisch aanspreekpunt, verantwoordelijk voor een breed pakket aan administratieve en organisatorische werkzaamheden. Je verwerkt en controleert gegevens van bouwplannen voor het afgeven van het Woningborg Garantiecertificaat, je hebt regelmatig contact met verschillende stakeholders, waaronder onze deelnemers en collega's, je verzorgt de in- en uitschrijvingen van deelnemers en de gerelateerde correspondentie. Daarnaast assisteer je het team van financieel screeners bij de verwerking van financiële gegevens en draag je bij aan de optimalisatie van administratieve processen.

Wat bieden wij?

Wij investeren in een prettige werkomgeving en in vaardigheden en competenties voor de toekomst. Daarbij passen arbeidsvoorwaarden die aansluiten bij wat er vandaag nodig is én die rekening houden met de toekomst. Zo bieden we onze medewerkers de mogelijkheid het beste uit zichzelf te halen.

Wij bieden jou:

  • Een marktconform salaris;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Hybride werken;
  • 38 verlofdagen (op fulltime basis), waarvan 7 verplicht aangewezen verlofdagen;
  • Een uitstekende pensioenregeling;
  • Volop training- en opleidingsmogelijkheden met een persoonlijk budget;
  • Reis- en thuiswerkvergoedingen;
  • Eenmalig budget voor het inrichten van je thuiswerkplek;
  • Aandacht voor vitaliteit & duurzame inzetbaarheid.

Jouw profiel

Ben jij leergierig, praktisch ingesteld, een teamplayer en ben je graag de bekende "spin in het web"? Heb je een "can do mentaliteit" en ben je in staat om onder alle omstandigheden het overzicht te behouden? Bezit je een afgeronde mbo+-opleiding (administratief) en heb je ervaring in de makelaars- notaris- of de verzekeringsbranche? Dan zoeken wij jou!


Wij zijn nieuwsgierig naar jouw verhaal, motivatie en wat jij kunt bijdragen aan Woningborg. Stuur jouw cv en motivatiebrief naar , t.a.v. . Wie weet zit je binnenkort bij ons aan tafel!



Functie:administratief medewerker serviceteam
Startdatum:04-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Freelance
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Woningborg via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Waddinxveenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de waddinxveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Waddinxveen
  2. Administratief Medewerker Serviceteam Woningborg 04-01-2024

Bekijk ook andere vacatures