Vacature Administratief medewerker logistiek, te Rotterdam

Administratief medewerker logistiek, te Rotterdam in Capelle aan den Ijssel

Is het opmaken van o.a. waivers, vgm details, BOL’s en andere logistieke documentatie jou niet onbekend? En vind jij het leuk om een stukje facturatie daarnaast ook op te maken en zo zorg te dragen dat jij dossiers volledig kan afronden? Voor een ouderwetse Rotterdamse Forwarder zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker!

Waar kom je terecht?

Deze relatief jonge organisatie bestaat uit 20fte en is flink aan het groeien! De organisatie bestaat uit jonge starters, maar ook uit ervaren medewerkers. Je komt terecht in een warm team, welk ieder kwartaal een leuk personeelsuitje heeft, meermaals per maand een geheel verzorgde lunch krijgt en waar een algeheel fijne werksfeer hangt met ruimte voor een geintje.

Wat ga je doen?

In jouw rol ben jij, samen met nog 2 collega’s, verantwoordelijk bent voor alle logistieke documentatie en een stukje financiële afwikkeling van de dossiers. Dit alles wordt gedaan in de eigen systemen en van deze partners. Daarnaast is het contact met klanten van groot belang, dus de Engelse taal is een must. Je verwerkt in jouw rol de inkomende documentatie, controleert de documenten van de operationele afdeling en handelt de dossiers af zodra het logistieke proces is afgerond. De functie is zeer divers en dynamisch, waar mee bewegen en meedenken essentieel zullen zijn.

Wat breng je mee?

–          Je hebt ervaring in een vergelijkbare rol en bent bedreven in het Microsoft Office pakket

–          Kennis over o.a. Inttra en portals van rederijen is een pré!

–          Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar

–          Je beheerst de Engelse en de Nederlandse taal vloeiend

–          Je bent behulpzaam, empathisch en je hebt hart voor de zaak

Wat bieden wij jou?

–          Een veelzijdige functie binnen een gezellig, sfeervol bedrijf

–          Opleidingsmogelijkheden

–          Een salaris van 3000EUR tot 4000eur afhankelijk van ervaring

–          Direct in dienst bij de opdrachtgever

–          Goede secundaire voorwaarden zoals een pensioenregeling, 24 vakantiedagen en reiskostenvergoeding

Heb je nog vragen?

Wil jij meer informatie of graag solliciteren op deze dynamische baan als administratief medewerker? Neem dan contact met ons op! Wij zijn bereikbaar op 06 41 94 80 39 (Danielle) en 06 41 94 78 94 (Joyce) of natuurlijk per e-mail naar info@officerecruiters.nl

Wie weet, tot snel!



Functie:Administratief medewerker
Startdatum:21-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 4000
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Office Recruiters via info@officerecruiters.nl of 31641947894. Of bezoek hun website https://www.officerecruiters.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Waddinxveenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de waddinxveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures waddinxveen
  2. Administratief medewerker logistiek, te Rotterdam Office Recruiters 21-05-2024

Bekijk ook andere vacatures