Passie voor planten! Wil jij er voor zorgen dat iedereen de mooiste potrozen, klimplanten, varens of orchideeën een mooie plek kan geven in zijn huis of tuin? In de rol van administratief medewerker inkoop maak jij de keuzes om kwaliteit en prijs te combineren!
Wat krijg jij?
Het bedrijf valt onder de CAO bloemen en planten en daar vind je onder meer de volgende arbeidsvoorwaarden:
Het bedrijf is het best bereikbaar per auto en dan ben je ook zo bij het kantoor na de afslag bij de snelweg. Er zit is ook voldoende parkeergelegenheid. En ben je dan op kantoor aan het werk, krijg je voor 2 euro per dag een verzorgde lunch! Je kunt hier 20% hybride werken vanuit huis.
Functieomschrijving
Deze speler in de horticulture heeft een breed assortiment planten dat te vinden is bij tuincentra. supermarkten en bouwmarkten. Klanten bevinden zich onder meer in Duitsland, Groot-Brittannië en Finland. Op de locatie in Nederland werk je met 30 collega's en één directe inkoop collega. In België zit een grote locatie dat zich richt op andere landen. Een niet al te grote organisatie in de sector dus waar echt nog een familie gevoel heerst, daarom werkt het merendeel hier al jaren! Het bedrijf is sinds 2022 aangesloten bij het duurzaamheidscollectief van de sector en probeert zo in de hele keten de juiste maatschappelijke stappen te maken!
Als administratief medewerker inkoop zorg jij elke dag dat jouw handel op tijd en op de juiste manier binnen komt. Gedurende de dag volg je dit proces nauwlettend want jouw dag is pas geslaagd als alle handel is geladen en dezelfde dag stipt zoals afgesproken de deur uit is naar de klant!
Kortom wat houdt een dag als administratief medewerker inkoop planten in:
Wat breng jij mee?
Als administratief medewerker inkoop ben je stressbestendig en probleemoplossend, want op de inkoop kijk je altijd verder naar mogelijkheden om het wél voor elkaar te krijgen. Je bent daarom zelfstandig en draagt verantwoordelijkheid om jouw productassortiment planten zo goed mogelijk beschikbaar te laten zijn. Verder kijken we naar:
Klinkt de functie van administratief medewerker inkoop voor jou als een fleurig plantje die jouw toekomst kleur geeft? Solliciteer via de knop!
Functie: | administratief medewerker inkoop |
Startdatum: | 27-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2800 – 3200 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met JUSTIN Recruitment via amsterdam@justinrecruitment.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://antennagroep.nl/.
Deel de vacature:
Redactie Waddinxveenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de waddinxveenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Waddinxveen via Waddinxveenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Waddinxveenkrant.nl.
© Waddinxveenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.